W stosunku do 25,4% grupy badawczej nauczyciele wykazali częściową orientację. Ich wiedza o kłopotach zdrowotnych ucznia była tylko fragmentaryczna. Mieli oni świadomość istnienia schorzenia głównie na podstawie widocznych skutków choroby czy kalectwa, natomiast nie wiedzieli nic o reakcjach dziecka na chorobę czy współwystępowaniu u niego dodatkowego odchylenia od prawidłowego stanu zdrowia.Najbardziej jednak może niepokoić fakt, że aż w stosunku do 45 8% badanych nauczyciele nie byli zorientowani w złym stanie zdrowia swoich wychowanków. Stąd zapewne, oceniając w czterostopniowej skali, stan zdrowia uczniów określili u 76,3% badanych jako bardzo dobry i dobry, jako niezadowalający w stosunku do 19,9%, a zły u 6,8% uczniów przewlekle chorych.
STOSUNEK DO GRUPY BADAWCZEJ
Dodane przez Ewa Kocławka w Styczeń 14th, 2013
Głosy: (Głosy na Tak: , Głosy na Nie: ,Wszystkich głosów: )